Όπως έχουμε περιγράψει στο άρθρο για το Φυτικό πιάτο, το πιάτο μας πρέπει να αποτελείται από 3 βασικά στοιχεία: Πρωτεΐνη, υδατάνθρακα και λαχανικά ή φρούτα.

Σε αυτήν την κατηγορία θα βλέπουμε προτάσεις για εβδομαδιαία μενού, βάσει του παραπάνω αλγορίθμου.

Μερικές ιδέες για βασικά τρόφιμα που πρέπει να έχουμε στο ράφι μας μπορείς να βρεις στα άρθρα:

Tips για εν δυνάμει χορτοφάγους ή/και νηστεύοντες / Part 1
Tips για εν δυνάμει χορτοφάγους ή/και νηστεύοντες / Part 2

Αυτό που εμείς κάνουμε στην οικογένειά μας, όντας πολυάσχολοι και με λιγοστό χρόνο, είναι να κρατάμε απλά τα γέυματα για τις καθημερινές και να κάνουμε κάτι πιο εξεζητημένο τα Σαββατοκύριακα.
Ακόμη ένα πράγμα που αφήνουμε για τα Σαββατοκύριακα, είναι να φάμε κάτι που δεν ακολουθεί πιστά τον αλγόριθμο και ενδεχομένως να έχει και την έννοια του cheat.

Ξεκινάμε με την Τσαγκαροδευτέρα 🙂 και καλή εβδομάδα!

Δεύτερα

Πρωινό:

Φρούτο: δέσπολα από τον κήπο στο χωριό
Υδατάνθρακας+ Πρωτεΐνη: γκοφρέτες καλαμποκιού με σπιτικό φυστικοβούτυρο (100% αλεσμένο φυστίκι)

Μεσημεριανό:

Για μεσημεριανό σήμερα έχουμε μια ωραιότατη και απολαυστικότατη σαλάτα με:
Λαχανικά
: καρότο, αγγουράκια, ντοματίνια, κρεμμυδάκι φρέσκο
Υδατάνθρακας: πατάτες βραστές με τη φλούδα
Πρωτεΐνη: χούμους [συνήθως βράζουμε 1/2 κιλό ρεβύθια και φτιάχνουμε χούμους που μοιράζουμε σε ισομερίδες και έπειτα αποθηκεύουμε στην κατάψυξη για τις δύσκολες (από πλευράς χρόνου) μέρες].

αλατάκι, ξυδάκι και λίγο λαδάκι

  • Η μικρή επειδή δεν μπορεί να ακολουθήσει το συγκεκριμένο μενού για σήμερα έχει:
    κινόα με κιμά κόκκινης φακής (plus καρότο) + βραστό μπρόκολο με λεμόνι + αγγουράκι

Απογευματινό Σνακ:

ωμά αμύγδαλα + 1 αχλάδι 

Βραδυνό:

Σούπα λαχανικών χωρίς λάδι που αποτελείται από:
Λαχανικά: καρότο, ντομάτα, κολοκύθι, μπρόκολο, κρεμμύδι
Υδατάνθρακας: πατάτες βραστές ή καστανό ρύζι ή κινόα
Πρωτεΐνη: Λίγο τόφου σε ένα πιάτο δίπλα στην σούπα

Βράζω όλα τα λαχανικά μαζί με τις πατάτες. Αφού βράσουν τα αλέθω σε μπλέντερ και τα ξαναρίχνω μέσα στη σούπα. Φροντίζω να έχει μείνει ελάχιστος ζωμός από τα λαχανικά ώστε η σούπα να γίνει βελουτέ. Αν για υδατάνθρακα επιλέξω ρύζι ή κινόα, τότε αφήνω λίγο παραπάνω ζωμό ώστε να μην καταλήξει βελουτέ η σούπα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: