Όταν μου ζήτησε η Νίκη να γράψω κι εγώ το μενού μιας ημέρας, ήμουν σίγουρη ότι ήθελε να με χώσει γιατί δεν προλαβαίνει να τελειώσει όλη την εβδομάδα 😛 Τελικά, όμως, το επιχείρημά της για ένα πιο συλλογικό blog, με πολλές διαφορετικές φωνές, με έπεισε (ή απλά βρήκε τον κατάλληλο τρόπο για να με χώνει εις το διηνεκές).

Μπορεί να είμαι vegetarian και όχι vegan, όμως στην καθημερινότητά μου ακολουθώ μια κατά βάση vegan διατροφή. Εδώ βρίσκονται όλα όσα θα φάω σήμερα!

Πέμπτη

Πρωινό:

Ένα εύκολο πρωινό που μπορείς να πάρεις μαζί φεύγοντας για τη δουλειά, είναι ένα σμούθι φρούτων με γάλα σόγιας. Εγώ σήμερα έβαλα μπανάνα και φράουλα γιατί αυτά είχα στο σπίτι, όμως μπορείς να βάλεις ό,τι έχεις εύκαιρο. Δύο συμβουλές που έχω να σου δώσω είναι:

α. να αποφύγεις τα φρούτα με πολλές ίνες, όπως π.χ. τα μανταρίνια, καθώς δεν αλέθονται καλά στο μπλέντερ και
β. να χρησιμοποιείς τη μπανάνα σαν βάση, καθώς πετυχαίνει την τέλεια υφή

Ενδεικτικά μενού: Πέμπτη με πολύχρωμη ρεβυθοσαλάτα και παγωτό

Φρούτα: μπανάνα, φράουλα
Πρωτεΐνη: γάλα σόγιας
Υδατάνθρακας: κουλουράκι με χαρουπάλευρο μαμάς Μαρίας (γίνονται ανάρπαστα)

Μεσημεριανό:

Άλλο ένα πανεύκολο φαγητό (και από τα αγαπημένα μου) είναι η ρεβυθοσαλάτα. Αν δε σου αρέσουν τα ρεβύθια, γίνεται εξίσου εύκολα με όποιο προτεϊνούχο όσπριο προτιμάς. Απλώς τα μουλιάζεις από την προηγούμενη μέρα, τα βράζεις για 15 – 20 λεπτά και τα ενώνεις με μια σαλάτα λαχανικών της αρεσκείας σου. Για dressing μπορείς να βάλεις ένα σωρό πράγματα, αλλά εγώ προτιμώ λάδι, μηλόξυδο και πάπρικα (καπνιστή ή καυτερή).

Tip: το μυστικό στη σαλάτα είναι να κόψεις τα λαχανικά σε ίδιο και μικρό μεγεθος, ώστε με μια πηρουνιά να πάρεις απ’ όλα 😉
Λαχανικά: καρότο, αγγούρι, μπρόκολο, κουνουπίδι, κόκκινη πιπεριά, λάχανο, καλαμπόκι
Πρωτεΐνη: ρεβύθια
Υδατάνθρακας: Καλαμποκογκοφρέτες ή μια φέτα ψωμί

Απογευματινό:

Φαντάζομαι ξέρεις τι κάνουμε με τις πολύ ώριμες μπανάνες… κομματάκια και κατάψυξη! Έτσι, τα καλοκαιρινά απογεύματα που μας χτυπάει η ζέστη, τις βγάζουμε, τις αλέθουμε στο multi και έχουμε το καλύτερο παγωτο στο σύμπαν. Βάζεις ό,τι θέλεις μέσα και σερβίρεις!

Φρούτο: μπανάνα
Πρωτεΐνη: φυστικοβούτυρο, ταχίνι με κακάο
Υδατάνθρακας: άλλο ένα κουλουράκι με χαρουπάλευρο μαμάς Μαρίας

Βραδινό:

Συνήθως δεν τρώω βραδινό ή τουλάχιστον δεν τηρώ όλες τις παραπάνω ομάδες (γι’ αυτό και το απογευματινό μου είναι τόσο πλούσιο), αλλά για να παρουσιάσω ένα ολοκληρωμένο μενού, τι να κάνω, ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ να φάω ένα φαλάφελ μετά τις απογευματινές δουλειές στο κέντρο…
Λαχανικά: παντζάρι, λάχανο, καρότο
Πρωτεΐνη: ρεβύθια, χούμους
Υδατάνθρακας: αραβική πίτα, ταχίνι σως

Άντε μετά να κοιμηθείς απ’ το φαΐ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: