Μετά απο μιά πολυάσχολη Δευτέρα, να ρίξουμε μια ματιά και στο μενού της Τρίτης:

Τρίτη

Πρωινό:

Φρούτο: μπανάνα
Υδατάνθρακας+ Πρωτεΐνη: Δημητριακά ολικής και βρώμη με ηλιόσπορους, αλεσμένο λιναρόσπορο, τριμμένο αμύγδαλο + γάλα σόγιας.

Μεσημεριανό:

Λαχανικά: μαρούλι, αγγουράκια, ντοματίνια
Υδατάνθρακας: πλιγούρι (το κάναμε ταμπουλέ με τα λαχανικά + λεμόνι), λίγο αλάτι και λάδι
Πρωτεΐνη: μπιφτέκια από κόκκινα φασόλια που θα τα συνοδεύουμε με λίγη μουστάρδα, γιατί τους πάει!

Πριν κάποια χρόνια είχα επιχειρήσει μια συνταγή για μπιφτέκια με κόκκινα φασόλια, πολύ πετυχημένη. Εχτές όμως δεν κατάφερα να τη βρώ, οπότε έφτιαξα τα μπιφτέκια με μια τυχαία πολύ γενική συνταγή απο το internet. Κάτι τους λείπει και νομίζω πως είναι η πιπεριά.

Αυτό που επίσης έλειπε ώστε να μην σπάνε, είναι ο τριμμένος λιναρόσπορος που ξέχασα να βάλω αλλά είναι απαραίτητος σε κάθε συνταγή για μπιφτέκια οσπρίων.

Για τη συνταγή χρησιμοποίησα εντελώς εμπειρικά:

500 γρ. κόκκινα φασόλια που τα έβρασα και στη συνέχεια τα πολτοποίησα στο μπλέντερ. Έπειτα πρόσθεσα αλάτι, πιπέρι, κύμινο, κρεμμύδι, μαϊντανό, χυμό τομάτας, αλεσμένη βρώμη και λίγους αλεσμένους ηλιόσπορους.

Απογευματινό Σνακ:

Καρύδια + καρπούζι

Βραδυνό:

Σαλάτα που αποτελείται από:

Λαχανικά: σαλάτα λάχανο-καρότο με λεμόνι, αλάτι και λίγο λάδι
Υδατάνθρακας: παξιμάδι κρίθινο
Πρωτεΐνη: λίγα βραστά μαυρομάτικα που έχουν μείνει στο ψυγείο μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: